Impactul optimizării SEO asupra site-urilor internaționale
Dacă ai accesat acest articol, înseamnă că ești
nerăbdător/oare să afli ce rezultate aduce optimizarea pentru motoarele de
căutare în lume. Da, într-adevăr este o adevărată provocare să faci față
tuturor tendințelor în materie de digital marketing și SEO în România, dar cu
atât mai mult pe o piață străină, unde promovarea
online a afacerilor depinde direct de trăsăturile culturale și obiceiurile
utilizatorilor. Pe lângă faptul că motoarele de căutare utilizate diferă de la
un continent la altul, necesitățile utilizatorilor se schimbă și ele rapid.
Tocmai de aceea, atingerea rezultatelor dorite necesită o cu totul altă
abordare, precum și crearea de strategii
de promovare online bine gândite și structurate. În această direcție, ne
concentrăm forțele pentru a aduce site-urile clienților noștri pe poziții de
top în Google, Yandex și Bing.
Curiozitate: Europa deține o piață digitală imensă, unde afacerile se
dezvoltă cu viteza luminii datorită promovării site-urilor pe online. Cu toate
acestea, tehnicile și logica optimizării SEO în Europa (altfel spus, firul roșu al
strategiilor) nu diferă considerabil de cele utilizate, de exemplu, în țările
asiatice. Acestea sunt adaptate, întâi de toate, la nevoile schimbătoare ale
internauților și, bineînțeles, la evoluția tehnologiilor informaționale.
Vei afla pașii pe care îi avem parcurs ca să ajungem la cele
mai bune rezultate în promovarea
website-urilor internaționale. Fii gata să faci notițe pentru că te
așteaptă multe informații interesante!
Tendința de a face cumpărături online a apărut din senin,
datorită necesității utilizatorilor de a procura anumite produse fără a ieși
din casă. Tocmai de aceea boom-ul global al e-shopping-ului dictează și astăzi
direcția strategiilor de optimizare SEO
a magazinelor online care aduc un număr mare de clienți și, respectiv,
venituri considerabile. Care-s cererile cumpărătorilor poate fi descoperit cu
ajutorul unor statistici simple, care ne arată căutările acestora pe anumite
cuvinte și fraze cheie legate de produse căutate. De exemplu, introducând aici
cuvântul-cheie ce te interesează: searchvolume.io,
poți afla ușor numărul de căutări și rata de solicitare a acestuia.
Așadar, iată care sunt pașii pe care îi avem de făcut pentru
a optimiza un magazin online care vinde la nivel internațional:
Pasul I
1)
Avem de verificat factori tehnici și
funcționali (prezența erorilor în pagini, viteza de operare a site-ului,
numărul de accesări etc.) care joacă un rol important în corectitudinea
site-ului;
2)
Avem de analizat poziționarea pe
cuvinte-cheie, inclusiv și cea a concurenților;
3)
Avem de stabilit poziția paginii Web
în Google, Yahoo și Bing.
Pasul II
4)
Avem de întocmit o listă de
cuvinte-cheie puternice pe nișă și relevante pentru site;
5)
Avem de făcut optimizări SEO On-Page și anume:
a)
Avem de efectuat o analiză a căutărilor
pe baza cuvintelor-cheie alese.
b)
Avem de modificat meta etichetele
(titluri și descrieri);
c)
Avem de îmbunătățit arhitectura
site-ului, creând link-uri interne între paginile site-ului;
d)
Avem de restructurat descrierile
produselor și de le optimizat cu un număr potrivit de cuvinte-cheie;
e)
Avem de optimizat URL-urile interne,
imaginile și ALT textele.
6)
Avem de făcut optimizări SEO Off-Page și anume:
a)
Avem de creat o strategie de
link-building de calitate;
b)
Avem de implementat această
strategie prin scrierea articolelor și anunțurilor, ele fiind publicate
ulterior pe site-uri de nișă, forumuri și alte directorii importante.
Trebuie să reții un lucru foarte important: valoarea unui cuvânt-cheie niciodată nu trebuie
subestimată, deoarece acesta este calea dreaptă și sigură prin care clientul
bate la ușa afacerii tale. În optimizarea site-urulor clientelei noastre am
ales mereu cuvintele și frazele cheie competitive în nișa respectivă care le-au
adus poziționări bune în motoarele de căutare. La fel, am acordat deosebită
atenție și numărului de accesări organice, acesta a crescut cu 20 de ori în
comparație cu perioada pasivă a site-ului. Atragerea publicului țintă potrivit
a fost o misiune destul de simplă, luând în considerare obiceiurile de căutare
și dorințele acestuia.
Misiunea de bază a oricărei afaceri online este să ajungă
cât mai aproape de clienții săi ca aceștia să achiziționeze produse și, astfel,
să revină. Tocmai de aceea promovarea eficientă pentru motoarele de
căutare este aici să-ți aducă ceea ce-ți
dorești, iar cifrele îți demonstrează acest fapt.
Urmând acești pași simplu am adus
peste 300 de site-uri în top. Acestea au ajuns chiar pe primele 5 poziții din
Google, reușind astfel să se ridice la nivelul concurenților săi de pe piață.
Datorită acestor poziționări, site-urile s-au bucurat de rata înaltă de
vizibilitate în online, sporindu-și astfel și numărul de conversii. Un
linkbuilding de calitate realizat de echipa SEOLITTE a mărit și autoritatea
paginii cu câteva zeci de puncte în nișa sa de activitate. E un rezultat mai
mult decât satisfăcător, nu-i așa?
Nimic nu este imposibil atunci când
profesionalismul este aliatul nostru în atingerea scopurilor mărețe, dar
realiste. Acest articol a avut misiunea să-ți arate că suntem responsabili în
ceea ce facem și ne asumăm munca în cel mai serios mod. Fiind un domeniu
solicitat în lumea digitală, optimizarea
SEO a site-urilor este o soluție ideală pentru orice afacere, iar echipa
SEOLITTE este aici să te ajute în creșterea acesteia într-un mod organic și
rapid.
Te-au
convins cifrele noastre? Atunci contactează-ne pe numărul de telefon +40 720
625 788 (România) sau + 373 69 809 235 (Republica Moldova) și spune-ne despre
ce site este vorba, iar noi îți oferim consultanță și mentenanță în materie de
promovare și optimizare!
Comments
Post a Comment