Pașii corecți de optimizare SEO a unui site românesc
În optimizarea SEO se
lucrează întru promovarea organică a site-ului atât pe pagină (efectiv pe
website), cât și în afara lui (lucrări de SEO Off-Page). Astfel, pentru On-Page
se creează link-uri interne pentru a îmbunătăți arhitectura site-ului, iar ca
lucrări Off-Page se construiesc backlinkuri de calitate pentru a spori
autoritatea site-ului în pe nișă.
Mai jos ai lista pașilor pe care îi întreprindem pentru a
atinge obiectivele SEO setate:
Lucrări de optimizare SEO Off-Page
-
Analiza cuvintelor cheie și frazelor
pe care ar trebui să se claseze site-ul în topul căutărilor în Google;
-
Crearea unei liste de familii ale
expresiilor cheie pentru a vedea cum putem să clasăm mai sus pagina în motorul
de căutare;
-
Scrierea și publicarea articolelor
(cu 5% densitatea maximală a cuvintelor cheie) pe site-urile de presă și pe
blogul paginii clientului;
-
Crearea unui link building de
calitate întru îmbunătățirea autorității
site-ului pe domeniul său de activitate;
-
Introducerea site-ului în directorii
importante pe nișă (blog-uri, directorii web, site-uri de știri).
Lucrări de optimizare SEO On-page
-
Crearea și plasarea meta etichetelor
pentru articolele blogului (title, meta descrieri pentru Open Graph, tag-uri
ALT) pentru indexare corectă de către Google;
-
Soluții pentru scăderea ratei de
părăsire a site-ului și anume îmbunătățirea conținutului și vitezei de
încărcare a paginii;
-
Schimbarea dimensiunii fontului
pentru îmbunătățirea afișării pe versiunea mobilă a site-ului;
-
Crearea etichetelor Open Graph
pentru o afișare cât mai atractivă a site-ului pe rețelele de socializare;
-
Implementarea corectă și completă a
schemei MarkUp;
-
Recomandări și soluții pentru
plasarea AMP-ului pe site, pentru o încărcare mai rapidă a paginilor;
-
Lucrări efectuate asupra
funcționalului și aspectului butoanelor de pe website pentru a oferi o
experiență mai bună a utilizatorilor;
-
Construirea corectă a link-urilor
interne pentru o structură optimizată a paginii;
-
Optimizarea imaginilor (redimensionare
și redenumire).
Iar eliminarea rapidă a erorilor afișate în Search Console duce la îmbunătățirea calității site-ului și- i adăugă valoare în ochii motoarelor de căutare.
Despre rezultatele în SEO
După sarcinile realizate și efortul depus, rezultatele nu
întârzie să apară. Obiectivul principal setateste de obicei creșterea
vizibilității pe online. Iar cu ajutorul cuvintelor
cheie se câștigă poziții bune în
rezultatele căutării în Google.ro și se aduce site-ul mai aproape de
internauți.
Lucrările SEO On-Page + Off-Page efectuate pe pagină și
metodele de promovare ale site-ului utilizate de agenția de marketing digital SEOLITTE asigură și creșterea
traficului organic.
Monitorizarea și menținerea permanentă
a rezultatelor sunt chei ale succesului în lumea digitală. Tocmai de-aceea,
Google Trends a fost instrumentul principal în consultarea periodică a
solicitărilor reale ale utilizatorilor.
Vrei
și tu să sporești vizibilitatea afacerii, să crești autoritatea brand-ului în
ochii lui Google și să te bucuri de un număr mare de clienți, dar nu știi cât
costă serviciile de optimizare SEO și marketing Online? Apelează la echipa SEOLITTE și beneficiază de un audit SEO gratuit.
Dacă nu știi cu ce buget să începi
promovarea site-ului tău, vom veni cu o ofertă personalizată pentru a obține
rezultate eficiente și rapide. Contactează-ne, iar noi te ajutăm să-ți întreci concurenții în doi timpi
și trei mișcări!
Comments
Post a Comment